2012. márc. 29.

~~Kötözőszalagok

1.)Nyissunk egy 2500 pixel széles és 1000 pixel magas, transzparens alapot.

Indítsátok el a scrip felvevőjét:



2.)Selection négyszöggel rajzoljunk fel egy keskeny téglalapot, széltől-szélig.


3.)A sculpturrel mintázzuk meg most, vagy, ha más-más színűt szeretnénk, akkor később.

4:)Duplikáljuk kétszer a réteget.


5.)A Deform toollal forgassuk el őket a nekünk tetsző pozícióba.




6.)Ha még nem tettük volna meg, akkor mintázzuk a Sculpture toollal.


7.)Adjunk hozzá árnyékot.Drop Shadow.

8.)Új rétegre ismét rajzoljunk egy-most keskenyebb-sávot.Ezt is mintázzuk tetszés szerint, majd forgassuk el, húzzuk a meglévő rétegek közé.


9.)Ennél alkalmaztam a wave effektet, amit az Effects--Distortion Effets--Wave-nél találtok.



10.)Hozzáadtam még néhány keskenyebb sávot és azokat is elforgattam, rendeztem, árnyékoltam.Ha úgy látjátok, hogy kész, akkor vonjátok össze a rétegeket a Layers--Merge Visible paranccsal, majd vágjátok le a felesleget a Crop toollal.

Íme az eredmény:

Állítsátok le a script felvételét és mentsétek el, később egy perc alatt tudtok szalagokat készíteni, de változtathattok a színeken, mintákon.



A kereteket klasszul feldobja egy ilyen szalag-egyveleg.


Jó rajzolást!

Nincsenek megjegyzések: